zaterdag 13 oktober 2007

De zaterdag

Vanmorgen, ik werd wakker met een schok, mijn wakker was niet afgegaan! Om half 9 werd ik wakker, terwijl ik om 9 uur op mijn werk moest zijn.
Me heel snel aangekleed enz. en uiteindelijk was ik toch al om 5 over 9 op m'n werk! Niet zo'n ramp dus.

Tot 3 uur gewerkt en daarna nog even met mijn collega naar de stad gegaan, schoenen ruilen, aangezien ik zo blond ben geweest om 2 verschillende maten mee te nemen!
Ook heb ik nog een fotolijstje gekocht voor mijn lieverd.

Vanavond naar een of ander feest van een jubelaris, dat zal wel gezellig worden, aangezien ik met m'n moeder en zusje ga! Altijd leuk met hun 2.

Vandaag (volgens mij) nog geen bericht gehad van m'n lieverd. Waarom ik het niet weet? Nou..
Ik heb 2 telefoons, waarvan een oude en de andere die ik gewoon altijd gebruik. Maar ik heb 2 simkaarten, een waarmee ik hem altijd bel en sms (Lebara heel goedkoop bellen naar het buitenland!) en een waarmee ik mijn Nederlandse contacten onderhoud.
Op de oude telefoon zit een simlock (die er deze week als het goed is afgaat gelukkig), dus zit ik steeds te switchen van simkaart op mijn gewone telefoon.
De gewone telefoon zit nu in de oplader, dus kan ik de lebara kaart er nu niet induwen.

Dat is dus mijn probleem, volgen jullie het nog?
Hopelijk is dit probleem dus in de loop van volgende week opgelost!

1 opmerking:

Mayra-Ayse zei

haha lekker irritant die simkaarten wisseltruc hahaha
hopelijk kun je snel checken offie al iets gestuurd heeft ;)