woensdag 17 oktober 2007

Even een update ;)

Zo, eens even updaten hoor!

Zaterdag ben ik met mijn moeder naar een of andere receptie gegaan, super gezellig! We waren ook best wel erg laat thuis!
Zondag, had ik een vergadering en ben ik daarna nog met een goede vriendin van me iets gaan drinken.

En nu komt hét.. dé maandag!

Toen was m'n lieverd online!! :D Toen heb ik bijna 2 uur met m'n Canim zitten te vertellen over vanalles en nog wat, z'n familie, 't werk enz.
Het was zo leuk en ik heb echt zo hard gelachen met hem! Voor de rest heb ik maandag niet zoveel gedaan.

Dinsdag, naar school geweest en toen naar huis. Ik was redelijk vroeg uit, dus kon ik lekker lang nog met m'n lieverd praten. Toen ik hem smste dat ik online was, kreeg ik maar niks terug!
En ik maar aan het wachten op msn en het wachten op een berichtje, maar niks hoor!
Kom ik op het forum, bleek dat heel Turkije te kampen had met internet en telefoon provider problemen!

Ik ga dalijk dus nog maar een poging wagen!

Geen opmerkingen: