zaterdag 13 oktober 2007

Hij

Aangezien ik het hier nog wel vaker over 'hem' zal hebben, is het misschien handig voor de meeste van jullie om te weten wie 'hij' nou eigenlijk is!

Afgelopen mei vakantie, ben ik naar Antalya geweest, naar Lara om iets preciezer te zijn.
Daar heb ik hem leren kennen, Oguzhan. Hij hielp de eerste dag bij de dartspelletjes en laat ik nou net mee zijn gaan doen!
Om nou te zeggen dat het liefde op het eerste gezicht was, nee, maar we vonden elkaar wel vanaf het eerste moment erg interessant.
Iedere avond ben ik naar zijn oefenen voor de show's gaan kijken, totdat we op een avond ook nog naar het strand zijn geweest, waar we voor het eerst zoende!

In Turkije hebben we elkaar een aantal dingen beloofd, maar toen ik in Nederland terug was had ik soms toch een beetje twijfels. Zou hij me wel trouw blijven, zou hij me niet vergeten enzovoorts.

Door zijn manier van doen enz. ben ik erachter gekomen dat ik heel veel voor hem beteken en dat hij me nooit ontrouw zal zijn. En wat er ook nog bij komt, een seni-vriendin van me is naar hetzelfde hotel gegaan en heeft hem nooit met iemand anders 'intiem' zien zijn.
Dat ik dat weet was opzich niet nodig geweest om hem met een volle 100% te vertrouwen.

1 opmerking:

Mayra-Ayse zei

hey meis!! heerlijk dat je zo zeker over hem bent!! geniet ervan :D